woensdag 22 april 2015

Even een belangrijk berichtje!


Hey allemaal!

Zoals jullie zelf wel kunnen lezen is dit mijn eerste blogpost geschreven in het Nederlands. Ik heb besloten om verder te gaan met mijn blog in het Nederlands, aangezien de meeste reacties die ik kreeg ook gewoon in het Nederlands waren (Sorry voor de engelse lezers, maar zij zullen dit waarschijnlijk niet lezen haha!) Ik Snap zelf eigenlijk ook niet waarom ik deze blog ooit in het Engels ben begonnen, ik kom zelf uit Belgiƫ en ben nooit goed geweest in engels.

Mijn blog zal gewoon voor de rest hetzelfde blijven. Alle artikeltjes van hiervoor zullen er gewoon blijven opstaan en ik ga op deze blog ook gewoon verder maar dan in het Nederlands.

In het begin van dit jaar was ik begonnen met elke twee dagen een artikeltje te plaatsen, maar wegens momenteel iets te druk met school, zal er nu 2 keer per week nog iets op mijn blog verschijnen en dit zal op woensdag en zondag zijn, zo heb ik ook genoeg tijd om artikeltjes op voorhand te schrijven zodat ik altijd iets heb om erop te plaatsen :).

Dit is zowat dat ik jullie wilde zeggen. Hopelijk vinden jullie dit niet al te erg en ik heb zelf al zin om het volgende berichtje te schrijven :D

Tot zondag voor het volgende artikeltje!

1 opmerking: