zondag 31 mei 2015

Mei favorieten


Hallo allemaal!

Vandaag is het weeral de laatste dag van de maand mei en is het dus een ideaal moment om jullie mijn favorieten te laten zien van deze maand. Alle spulletjes heb ik al eens een keer uitgebreider beschreven in een vorige blogpost, maar hier zie je dan snel de spulletjes die ik het leukste vond.

Als eerste natuurlijk het minion hoesje dat ik heb gehaakt voor mijn iPod. Minions zijn gewoon te schattig! En je kan het patroontje hier bekijken.

Dan zijn natuurlijk de ananas kaars en juwelendoos van Hema twee van mijn favorieten. Bij Hema hebben ze gewoon altijd super leuke spulletjes, ik zou er echt heel de winkel kunnen leegkopen :D.

Als vierde de lente-outfit die ik jullie onlangs heb laten zien, het zijn echt typische lente kleurtjes en ik hou echt van het lichtblauwe :).

En als laatste natuurlijk deze tas die ik zelf heb genaaid. Ik heb deze tas echt al zoveel gebruikt en hij is ook de ideale maat om je schoolspullen in te steken. En ik vind de streepjes zo leuk samen met de rode voering, en de leren bodem ziet er leuk uit en is ook super handig want het zorgt voor meer stevigheid. Het patroontje kan je in dit artikeltje vinden in de link.

VoilĂ  dit waren dan weeral mijn favorieten van de maand mei en ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen