zondag 24 mei 2015

Zomer wishlist


Hallo allemaal!

Het is weer zondag, dus tijd voor weer een nieuw artikeltje. Het is hier nog niet zo heel warm, maar ik heb echt al zin in de zomer. Dus vandaag ga ik jullie mijn zomer wishlist laten zien om een echt zomers gevoel te krijgen.

Ok van kleren zijn het eigenlijk alleen maar rokjes en kleedjes, maar dit komt gewoon doordat ik al genoeg blousjes en schoortjes in mijn kast heb liggen en eigenlijk heel weinig rokjes heb. In de Hema hebben ze ook altijd hele toffe spulletjes en van daar heb ik dan ook weer enkele leuke dingetjes op mijn wishlist gezet.

Easy shine lipbalm: 06 - Hema
Gestreepte rok - Bershka
Rok met patroon - Zara
Rok met patroon -H&M
Bloemetjes kleedje - Vero Moda
Ananas ijsblokjesvorm - Hema

Dit was het dan weer! Wat vinden jullie ervan?

3 opmerkingen: